(hi ha el bobilaire i hi han fragments èpics a betzef)

urpa amb arma

urpa amb arma
gratant on pruï

dilluns

sense gaires fums












fet sense gaires fums, com tot el que prenc en horitzó













sóc jo qui es va adonar del foc a la casa del davant

el foc que amb flames rugents consumia el roure

davant la casa encesa.



sóc jo qui vaig entrar a la llibreria de vell

on les dones universitàries venien llibres

a preu molt reduït aquell diumenge especial.



sóc jo gràcies a qui sense gaires escarafalls

totes les dones i alguns llibres de més vàlua

es pogueren salvar de la cremada

i en tot cas del caòtic rebombori

que hauria pogut posar en perill

qualque vida o altra.



sóc jo qui amb prou posa rebí els agraïments

de les dones i minyones

sobretot d’una de les minyones

amb qui, convidat, amb el seu cotxe

més tard anàrem a guaitar les celebracions

del nou any xinès

amb milotxes gegantines que sallaven pel cel.



dracs i pseudoavions plans i acolorits plens

de focs d’artifici

glorioses esteses enjòlites surant

entre atmosferes, en formació i sense

com esquadrons de bombarders

i com ocellarres, com pterodàctils solitaris.



i parlàrem animadament

de dones i de mots, de llibres i de focs

i alhora pensava, acaronant-li

suaument

els ulls al cel

quina pell

quina pell de les cuixes més fineta!










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

estona fa i dèiem quelcom d'altre

hà!

La meva foto
L'Alguer, Països Catalans
Som-hi, som-hi

Douderreig Rovells

Douderreig Rovells
corretjós, desaltós